Ville bara bort

Usch, en helt naturlig reaktion.
Där satt den där efterhängsna sat-ungen.. Tror du man fick panik, ville inte prata med han, inte se på han. Så när man kom ut med en beställning på terassen och helst av allt bara ville gå under jorden, vad gör man?
Jo, man kommer på den briljanta idén att sätt ifrån dig tallrikarna vid första bästa bord. Bra tänkt, precis när jag satte ner dom såg jag att det inte alls var paret som hade beställt. Blev lite smått pinsamt så jag tar upp tallrikarna igen och försöker dölja misstaget, men det enda jag ser är 2 feta smile. Så vad gör jag?! Jo, bäst att snubbla förbi deras bord och nästan ramla in i stolen som personen i frågan var den som skulle ha maten. Dom fick maten och den var fortfarande på tallriken. Jag som annars brukar vara kaxig som få mot det gänget blev en liten mes idag när han kom förbi. När han sen skulle börja prata så sprang jag rätt ut sagt in igen. Oj så bråttom man kan få ibland, inte ens hinner man kolla åt det hållet. Jag förstår inte min reaktion själv. Brukar ju vara ganska cool, om jag blir stressad blir jag bara ännu otrevligare. Jobbigt när folk man inte vill träffa kommer in på fiket där man måste vara trevlig. Har ju en sarkastisk-"relation"  med vissa men det är en annan sak. Det är mer på skämt. Det låter troligen inte så farligt när jag skriver ner det, eller när jag berättar detta. Men skulle ni sett mig och mina miner hade ni förstått.. Men jag får väl bjuda på den ;)

Take care

Kommentarer
Postat av: boel

vem e personen? ngn jag vet vem de e?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback