Världens lyckligaste

Idag har man varit ledig. Började dagen med en liten tripp till Tofta. Där kickade man lite boll och spela strand badminton åt massa baguett och chips =). Doppade till och med fötterna, efter en stund i vattnet med lite lek så var det faktiskt inte så farligt kallt. Väl hemma igen satte jag mig på balkongen.
Världens bästa pojkvän hade en lite surprise till mig. Han hade fixat så jag kunde köpa min kamera. Så nu har man en 12megapixel kamera!!! Lycka, lycka. Nu har jag köpt min kamera till resan. Köpte till och med en som var väderskyddad. Tänkte det kunde vara bra om man hittade någon regnskog, där kan det ju vara ganska fuktigt, synd om kameran inte funkar då. Nu är det enda som fattas denna dag en glass på glassbaren =). Sitter bara och ler. Det här är lycka!

Sen får vi se om det blir Martebo imorgon, kanske kanske.

Tackar alla inblandade för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma S

Nästa destination, Martebo! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback