Red face

Kul, hur ofta blir jag röd? Inte så ofta. Idag solade jag en snabbis, hade på nån kräm som skulle få det att ta bättre. Först såg man ingen skillnad alls. Så tänkte att jaja, vad kunde krämen egentligen göra. Men nu, hela ansiktet lyser. Jag har verkligen inte ont eller något men ansiktet är rött... Tänkte man skulle bli snygg till sthlm resan men men.. Så verkar det inte bli. Sedan så har man försökt att få ny tvättade kläder med sig. Meeen, tvättmaskinen pajade(?!) jag kunde inte boka om tvättiden. Blev ganska ledsen men jaja tänkte jag. Jag har ju inhandlat lite nya linnen och jeans så får väl ta dom. Tror ni inte att lampar går i rummet, där är det inte så städat så hittar ingenting. Nu sitter jag här, orkar inte leta efter en väska och har ingen som helst aning om vad jag ska ta med mig. Jag har iaf tagit ett lång bad och ätit glass idag. Har även lagt fram 3 par glasögon jag ska ta med mig =). Resten är väldigt oklart!! Tagit fram ett underlakan har jag också gjort. Nu ska jag gå och tvätta ansiktet i väntan på att K ska komma hem och tycka synd om mig. Men ska dock inte göra samma miss som förra gången packa på morgonen. Inget att rekommendera när man också fortfarande var full.
Kanske även blev lovad en massage i Uppsala, det tackar man ju inte nej till. Imorgon blir det mycket kaffe, mycket stress, mycket shopping och förhoppningsvis en mycket trevlig dag. Känner att jag kommer bli full, kommer stressa och äta dåligt plus att det inte blir någon sömn.. Men vet man bara om sina brister innan så brukar man kunna reda ut det där, inte dricka lika mycket. Är dock orolig för S hemliga flaska ;-)
Nej nu ska jag gå och fixa ansikte plus måla naglarna i någon cool färg.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback