Mys

Igår var jag på kalas hos en gammal vän, helt underbart! Bugar och bockar, vi ses för sällan.. Så man alltid säger. Sen när man skulle gå hem så följde 2 killar efter och sa att de var tvugna att följa mig hem så inget hände. Men vafan, jag klarar mig själv. Så jag gjorde mig av med dem ;)

Mysigaste dagen på länge
Började dagen vid 8 imorse. Glad som en lärka sprang jag runt. Gjorde i ordning en picknickkorg en sån där med röd duk i botten (rödluve-korg). Pasta sallad, kex, vindruvor, bröd och dricka blev det. Har jättefina kort av den på mobilen men tyvärr hittar jag inte kabeln till datorn. Det bar sedan av mot almedalen med pojken. Där låg vi på våran filt och njöt av solen tills han var tvungen att åka hem. Fotbollsmatch, grattis IFK till första segern.
Jag gjorde ett snabbt klädombyte sedan bar det av ner mot glassbaren igen för att ta en glass med M som skulle åka tillbaka idag. Oj, vad folk det var. När jag väl kom hem satt jag bara på ballkongen med min MP3 med låtar från förra sommaren och njöt. Finns det något bättre än Lasse och Håkan på sommaren? Hade även andra gamla godingar som var mycket bra. Tror till och med att jag har fått lite färg iafpå ena armen =).
Jag har väl egentligen inte gjort så väldigt mycket idag bara myst runt i solen, sluppit se den genom ett fönster på jobbet. Linne och kortbyxor har det blivit hela dagen utan att frysa..Det har varit så varmt idag.

Nu är det bara maten kvar, undrar vad man är sugen på... Grillat, men alla i lgh är för trötta.. Så får väl bli, något annat somrigt :D 
Ska byta ut mina svarta långa byxor på jobbet imorgon till ett par kortare, så måste gå på stan innan jobbet imorgon. Ett par nya skor måste inhandlas.. 

Ingen kan stoppa mig idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback