Måste göras innan sommaren

Besöka Tofta
Leka på Bodaborg
Åka till Marteboljus
Kristofer tycker även jag ska skriva med en IFK match här.
Beställa Lasse biljetter.

Hmm, hade en massa andra saker jag också ville besöka men dom har jag redan glömt. Dags att sova ska jobba tidigt om man får säga det om klockan 10 haha. Börjar ju annars vid 12 och inättras somna man ju inte förän vid 4 och steg upp vid 9. Blir så pigg när natten kryper sig på. Jobbigt värre... Men men.
Tur att man har en pojkvän som även han är nattmänniska.

Läste mitt horoskop idag eller igår, vad man nu säger. "Jag hade nyligen fått ett jobberbjudande jag troligen skulle tacka nej till och jag behövde motionera mera" kan det stämma in mer perfekt?!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback