Jag slår er...














Pinsamt värre, men jag har insett något. Jag måste verkligen börja träna. Hur illa är det när man trycker så mycket godis som jag gör? När man får träningsvärk i magen efter att ha gått i högklackat en ute kväll? När man inser nu att man känner en gnutta träningsvärk på baksida lår utan att ens ha gått något?!
Ja, detta har hänt mig senaste veckan. Fick träningsvärk i magen efter min ute kväll i sthlm insåg att när jag stog lite lätt på tå framåt lutat (som om man precis ska ta ett steg) så spännde jag tydligen den magmuskeln.
Idag har jag bara softat liksom igår men ändå så har jag fått träningsvärk.. Vad händer med min kropp, tog till och med bilen ner till stan. Jag har bestämt mig, imorgon blir det iaf promenad till jobbet.
Beach 2008 skiter jag i, jag tvingar ingen att kolla åt mitt håll, har ändå ingen bikini. Jag tänker bli brun och bada i sommar, men fan orka ha träningsvärk hela tiden. Förstår ni hur otränad jag är? Kommer ju snart få högt kolestrol, pinsamt pinsamt.

God natt, imorgon ska jag ändra min vardag (vita lögner för sig själv har väl aldrig skadat någon annan än sig själv iaf...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback