Helgen

Måste ju börja med att skriva att jag faktiskt kom till Martebo :D. Dock såg vi inget ljus.

Helgen kom... Började lugnt med fredag framför tv fast besluten om att jag skulle hålla det nyktert hela helgen.
Lördagen kom... Mycket tjat om klubb kaka med den. Kunde inte riktigt stå emot så fest blev det. Var hemma hos okänt folk på förfest tillsammans med E och M. Vi såg lite på eurovision och drack, såklart.... Sedan blev det klubbkaka för hela slanten. Gud så roligt, har nog hittat en ny till våran dissningsklubb =).
Söndag.. Idag så var det morsdag. Vaknade lite sent så kom ju till ön lite sent. Men jag hann med att vara snäll mot mamma, ge henne present, färga hennes hår, fika på ett fik, äta middag hos mormor, gå promenad med hunden, åka till kyrkogården, plocka blommor och gå till Bergmans hus genom en snårig skog....
Imorgon är det jobb dags, blir 6 dagar den här veckan. Men är ju inte så långt kvar innan jag slutar :D

Dags att krypa i säng snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback