haha

kvällen började med en sväng till Levide sedan fortsatte den mot Roma hos några killar. Någon fick ju napp ;). Sen fortsatte den mot Hp5, tråkigt, jo men jag hade faktiskt kul ikväll. Dock var det en efterhängsen kille och nån som höll på och prata med mig som jag egentligen inte känner men men. Jag hade trevligt.
På donken så satt jag och B och åt. M kom förbi så vi gick ner till strand tillsammans, träffade killen med den snygga bilen som jag och S hade spanat in tidigare under kvällen. Blev erbjuden att köra den, men tackade nej med tanke på mitt tillstånd. Hmm, vem lånar ut en sån bil till någon som är full som en kastrull?! Han är typ killen som äger gotlandring också. Vet inte om han var seriös men han ville att jag skulle bli powergirl(?!) vet inte vad det hette men någon som skulle hålla flaggor och sånt. Om jag hade 10 vänner som såg ut som jag, lika söta så kunde de också få bli det. Hmm, någon tusenlapp per dag kunde man tjäna så om jag gillade pengar kunde jag höra av mig....... Nja, tror inte det är någe för mig. Men kul att man fick erbjudande att köra hans corvett, K har hans nummer så det var bara ringa imorgon om jag fortfarande hade lust att köra den :D.
Andra gången man får jobberbjudande inom ganska kort tid när man har varit full.. Vem frågar folk på fyllan?!
Nej nu ska jag sova. Slapp ju åka hem själv med taxin eftersom M och M har flyttat till mina områden på Gråbo. Det var fan nice, är ju så tråkigt att åka hem efter massa prat.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback