Vårsko

Skulle ju köpa vita nya skor i stockholm. Men vem orkade vänta?! Alla som känner mig väl vet att jag är otålig och kan inte det. Eftersom jag hade en hel outfit idag, vårig och fin men ett par vita skor fattades. Jag har ett par vita ballerina och ett par vita vanliga skor, men inga na och fräscha. Så efter jobbet så gick jag ock köpte ett par nya. Vill ju se vårfin ut i Stockholm. Så det blev de här skorna.
Rotade fram mina solglasögon imorse med. Gud vilken lycka jag kände när jag gick ut med min nya vårjacka solglasögon och klänning. Fick till och med höra från flera håll att jag var riktigt fin och fräsch. Var även någon som trodde att jag hade blekt tänderna (?!) dom är faktiskt så vita och fina.

Imorgon är det helgen efter löning. Massa folk ute och man missar inte en sådan utekväll. Men den här gången gör jag nog det. Jag ska nämligen ta tidiga båten på söndag helt själv... Åka pendel, helt själv. Kommer tappa bort mig. Sen så ska tydligen alla man känner antingen på borgen eller hela hallen. Hemse hinner jag inte till vilket fall så det spelar ingen roll. Så jag känner mig inte så ledsen kommer ändå inte träffa på sådär lagom mycket folk som man känner ute iaf. Alla kommer vara så utspridda.
Jag har nog ändå mest lust att gå ut och kolla på bio kanske äta middag, dricka nån öl och ta det väldigt lugnt. En romantisk kväll kanske för engångs skull. Det händer faktiskt inte allt för ofta. Men man vet aldrig vart man hamnar.....


(Är det någon som vet hur man betalar pendeltåget vid nynäs?! Hur man gör *pinsamt*)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du går bort till kisoken vid stationen och köper biljett...tror jag iaf, så var det sist jag åkte, men det va ett tag sen så det kan bli helfel, haha!Hoppas du får kul i sthlm! :)

2008-03-29 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback