Vårjacka

Är inte vårjackan ett problem i vår?!
Jag har funderat på att köpa en ny skinjacka men nej, alla i hela Visby har det. Sedan finns det sådana jackor med 3/4 arm. Jo, väldigt snygga men du kan ju endast ha en t-shirt under.. Så man kan bara använda dem när det är varmt istället för en tröja, känns ju lite onödigt då. Sen finns det jätte många trenchcoat, snygga men ser ju ut som min vinterjacka, fast tunnare. Hur kul är det? Vad finns det mera för jackor. Jo, parkas. Endel är ju snygga ser lagom slappt ut men, de är så långa så inget man vill ha i sommar på kvällarna. Förstår ni mitt problem?!
Någon som har spanat in någon jacka som ni kan tipsa om så tar jag gärna emot. Jag skulle vilja ha någon lite cool, hittade en snygg silvrig idag, men inte så att man vill använda en silverjacka varje dag direkt....
Zooma
Tror faktiskt det får bli något liknande detta. Något väldigt enkelt. Den svara ligger ju inte dåligt till. Men skulle vara skönt att ha en sån där slappis jacka med eller vad man ska säga. Dock så hittar jag mest snyggar parkas. Något som jag inte vill ha eftersom det känns mera som en höstjacka när de är lite längre. Så vi får se vad jag kommer gående i en dag. Vill egentligen ha någon rolig färg men vi får se vad det blir

Vi ses, dags för sängen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback