Stockholm

Nu är det bestämt ska åka till sthlm på söndag och hälsa på min kära bror som har flyttat för x antal månader sen. Mycket dåligt av mig att inte ha kommit dit tidigare, men men. Sedan blir det shopping på måndag. Är det någon som vill haka på är det bara hojta, han har nämligen ett sovrum till övers...
På måndag ska jag inhandla vita enkla skor, en vardaglig klänning och en för lite festligare tillfällen. Festklänningen kommer att ta tid eftersom jag har en bild i huvudet (vilket betyder at jag aldrig kommer hitta den). Övriga vårplagg är välkomna hem till mig efter resan med. Bara det inte blir en vårjacka till. 2st får faktiskt räcka.

Nu ska jag hoppa i duschen! Efter duschen kommer det svåra beslutet vilken jacka jag ska inviga först...


P.S Tror jag behåller bloggen ett tag till, jag tycker ju om att skriva här iaf.. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback