Sexleksaker på apoteket.

Under våren ska det komma in olika sortes sexleksaker på apteket, dildos, massagestav m.m. RFSU ska försöka sälja det där. Folk ska tydligen vilja köpa det i en lite tryggare miljö, eller nått sånt. Men jag vet inte.. Kan bara tänka mig kön. Om någon nu skulle vilja köpa något liknande och vågar sedan gå in och göra det så ska de stå i samma kö och kassa som tanten framför. Jag vet inte om jag inte kan se detta fungera eftersom vi bor på Gotland och känner halva personalen iaf vet vilka dem är. Inte nog med att du får stå i samma kassa, har lagt märke till att de flesta apoteket (inte bara i visby) även har en massa glasfönstrar/-väggar. Det kanske bara är jag som är pryd, inte vet jag. Men och andra sidan så känns det som om det inte kommer vara lika farligt om några år. Så allt som är lite hysch hysch om kanske blir helt naturligt. När man kan köpa det i en normal miljö så blir det inte lika kinky.
Så även om jag inte kommer handla något sådant så kanske det hjälper mig till en lite mindre pryd nivå i hjärnan =).

Dags för att jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback