Min morgon

Började dagen väldigt trött. Steg upp var inte alls på humör för att jobba, så orkade inte göra mig i ordning heller. Så man gick till jobbet i gammalt smink som man hade målat över lite och oborstat hår, kände mig väldigt skabbig.
När man öppnar dörren till fiken möts man av en 30-35årig man.
-Eh, hej jag ska gå ut.
-Okej. Sedan flyttade jag mig från dörren.
-Hehe, oj vad söt du är tänkte jag säga men så får man väl inte säga.
-Ehhh, okej tack då. Sen springer jag in till cheferna, blir ju rädd.

När jag sedan har varit uppe och bytt om kommer människan tillbaka. Jag står i kassen och det går ju inte rymma så det är ju bara att le och se trevlig ut.
-Nej men där är du ju igen. Vad trevligt! Han börjar sedan beställa. Och jag försöker göra det så fort som möjligt.är ju fortfarande lite rädd.
-Ni har ganska mycket stamgäster här va?
-Jo, det har vi endel av. Jag svarade med en lättnad i rösten trodde för en sekund att han hade gett upp.
-Det förstår jag, kommer väl in för att spana in personalen.
-Eh, nej det tror jag verkligen inte.
-Jag skulle vilja ha något att dricka, vad ska jag ta? Vad skulle du ha tagit?

-Apelsinjuice?
-Mm, jag vill ha det som du vill ha.
-Ooookej.... Vilken sort vill du ha?
-Åter igen jag vill ha den som du vill ha, jag vill känna närhet, vad skulle du ha valt?
Ojoj, Sofie mådde inte bra i det där ögonblicken. Vad håller killen på med. Skulle jag ha varit någon annanstans så skulle jag bara ha sprungit men det kunde jag inte. Så gav han en juice väldigt snabbt och sen fick han minnsann betala. Han kom sedan ner och berättade för sina vänner att han hade försökt att flörta med mig. Och att jag hade varit stenhård.
-Men lite bra var jag väl iaf?
-Hmm...
Log bara och försökte få ut vännerna vad de ville ha.

Kan ju tilläggas att denna mystiska man var väldigt propert klädd. Jag har sätt han förut. Vem gör så mot en stackars tonåring. Det är ingen budget kostym den killen har. Jag fattar inte. Det var en väldigt konstig morgon för en skabbig Sofie. När gamlingar börjar snacka om närhet så blir det lite väl....


Kommentarer
Postat av: Din kusinen Marie :)

vad äckliga är mannen :S

Förresten . hur mår du ?^^

2008-03-17 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback