Fyndens dag



Ojoj, idag har man shoppat. Började dagen med att köpa den blåa jackan. Efter jobbet så var det massa clubreor. Det första man köpte var en svart jacka på vero moda. Orkade inte testa, såg sen när jag kom hem att det endast var storlek XS i den.. Fick på mig den, men ärligt så var den lite trång över bysten.. Nu har jag iaf 2 vårjackor =). Eftersom jag var bland de 50 första som handlade på vero moda så fick jag en fin kasse med massa presenter i, vem gillar inte det?! Insåg hemma hur mycket det var, ett partylinne (dock i stl L), 2 skarfar, 1 bok, 1 tidning samt lite godis =). Sedan bar det av till Make Up Store. Där köpte jag 2 ögonskuggor. Bad om lite råd vad jag passade i, tydligen varma färger, det blev en röd/orange ögonskugga och en guldig highlighter. När jag skulle betala dessa så fick man en extra present, en glittrig eyeliner (inte min stil, men en present till, inslagen och fin). När jag står där i kassan säger de även att jag har vunnit något bara för att jag hade svarat att jag skulle komma. Så jag fick en liten "väska" att ha penslarna i och 2 krämer. Lycklig som ett barn går jag till bilen, tar den upp till öster och går in på lindex. Där hittar jag 2 BH:ar för 58kr tillsammans?! Hur billigt var inte det? En helt vanlig vit (behövs alltid) och en beige/rosa. Nu kan man väl inte göra flera fynd på samma dag, men jo, kommer fram till kassan där säljer de en kasse med galgar för 20kr.... Jippi!! Mina är verkligen verkligen slut!
Så nu kommer jag somna med ett leende på läpparna.
Det här var verkligen fyndens dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback