Dagens ögongodis



Var inte klänningen väldigt vacker? Inte min stil för 5öre, men vill ha den. Ska nog köpa den imorgon innan jobbet. Den såg så somrig ut och jag blev så glad av att titta på den. Dock så kostar den 600kr, lite dyrt för en sommar klänning men behöver ha hem lite vårkläder nu!
Har nog tänkt att köpa en jacka som är ovan. Vet dock inte vilken. Svart är ju neutral och funkar till allt. Men den blå är ju roligare. Konstaterade väldigt fort att man inte kunde ha den blå jackan och den gröna klänningen iaf. Så lite råd, vilken färg på jackan ska man ta?
Är tveksam till klänningen, gillar den men vet inte om det kanske bara är gillar som man kan gilla kläder på andra men inte på ensjälv. Kan som sagt vara att jag bara behöver lite vårkläder/vårkänslor nu i det här vädret.
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker den blåa jackan va finast, fast du skulle nog använda den svarta mer antagligen. Bäst att du köper bägge! ;) Och klänningen va jättefin! :)

2008-03-27 @ 00:12:15
Postat av: Moa

Den svarta den svarta!!
Jag har köpt en sådan där blå ju.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback