Sommar

Uppdatering...
Började med en grillning ute vid ett kalkbrott. Lite paj och trevligt folk. Även om jag var ganska tyst den kvällen så hade jag väldigt väldigt trevligt. Dock blev det ingen utgång efter även om vissa ville det. Veckan fortsatte och studenter sprang runt. Gud, vad jag önskade att jag skulle få vara med om det engång till. Det var så roligt alla var så lyckliga. Kunde inte stå emot lockelsen om att få en liten del av deras kväll. Så först kollade man in vagnarna (stod i köket och dansade hela dagen på jobbet med en liten tår i ögat av avundsjuka) sedan blev det mat på Joda, mys. Efter det bar det av till M och S för lite förfest men där stannade jag bara 20 min för att sedan bli hämtad av E och L. Det bar av ner mot munken.behövde inte visa leg när jag skulle in fast det inte var mina "fiket-vakter".... Väl inne gjorde vi några snygga moves på dansgolvet och några snygga dissningar. 
Skällde även ut en kille efter att han tagit mig på rumpan 2 gånger..Det led senare till att man blev mordhotad men eftersom man har kontakter så slutade det med att han blev rädd och hoppades att jag skulle fåen fortsatt trevlig kväll =).Man kan ju inte ge sig och visa sig svag bara för att dom börjar hota en.. En annan kille jag dissade var en kille som hade slått till E på krogen. Sara kommer bli så stolt när jag berättar hur jag dissade han. Den var den skönaste på länge. Trots mordhot så var det en kanon kväll. Folk pratade med en och man fick lite komplimanger. En kille ville dock se mig arg, varje gång han ser mig så tyckte han att jag såg ut som världens lyckligaste människa?!.. Tack eller? Kvällen tog slut och jag med den tänkte jag skriva men nästan så illa var det...
Morgonen efter började min sista arbetsdag. Det var nationaldagen och jag och M pyntade hela fiket. Flaggor och ballonger blev det över allt, mys mys. Sorgligt att sluta har ju ändå så kul med tjejerna... 
Några stamkunder kom in bara för att tacka av mig =). 3 Killar hör bara "älsklingen" när jag står i köket går ut och därstår dom.. haha.. Sen hälsade dom bara att dom skulle komma ut och hälsa på mig på Fårö, jag skulle även fixa grillen tills dom skulle komma.Kul, även om man inte vill ha dom på min ö. Fick även se en okänd mans mage, han var tydligen tvungen att visa den för mig? Ett äldre par önskade mig också lycka till och sa att vi säkert ses där ute =). Snälla kunder man har va?! 
Dagen tog slut och kvällen kom. Det blev middag på hamnen med alla fiket-tjejer. Gott gottigott gott, även om det bara var jag som gjorde bort mig som vanligt... Där blev man sittande tills klockan blev 12. Skulle ju hem till J och D för att fira nationaldagen tillsammans med S men så blev det inte. Trött och sliten var man när man kom hem, orkade inte hålla ögonen öppna jag ber om ursäkt för det.
Idag hade N sin studentskiva tänkte åka dit, men mår risigt.. Tror kanske jag håller på att få maginfluensa. Mår illa men har inte spytt.. Hoppas inte orkar inte börja min ledighet med det. Sen ikväll skulle jag M och E göra något kul innan jag åkte till ön, men ja, vi får se hur det här artar sig.. 
Nu ska jag sova och sen se hur jag mår. Hoppas på bättre!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback