Det är fan underbart

Ungefär så känner jag mig idag.
Allt är så perfekt. Dagen började utan några känningar alls efter allt man drack igår. Solen sken och jag tydligen med den..... Haha efter ca en timmas utlägg av en okänd kund på fiket så var det tydligen så.
Nu har man långt hår, lycka! Inte nog med det man har lugg också. Träffade på några Günter liknande killar idag som tydligen kände igen mig från munken "sånna ögon glömmer man inte", yeah right.
Sedan blev det att kolla in alla balklänningar. Men det var roligare när man själv satt i bilen måste jag säga. Efter det blev det tyvärr ingen macka, lång kö och vissa S och J hade ju bråttom till båten så det fick vara. Väl hemma frågar J om jag inte ville haka på och äta lite med dom på Joda.. Tackade nej, orka gå ner till stan igen, blev istället en lugn kväll på balkongen. Sedan en powernap på soffan.
Nu sitter man och väntar på sin man som hade lovat G att köra han till Väskinde för att hämta sin bil. Mitt i våran film kväll =/. Så kan det vara. Men jag antar att han snart kommer hem igen =)
Jag vill vara ledig, jag vill bara gå runt i solen.. Men har bara 5 dagar kvar på Ringduvan snart. Stört vad tiden går fort. Men det kommer bli skönt. Vi ska dock börja med turkosa tröjor. Mys, nu när man inte har hunnit bli så brun än känns det lite sådär.. Den lilla färg man fått kommer ju blekna bort mot tröjan
Men som sagt DET ÄR FAN UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback