4 Dagar kvar

Lyckoruset far genom kroppen. Endast 4 dagar kvar!
imorgon har jag inget inplanerat på onsdag pratas det om ifall man ska åka ut till något kalkbrott(?!) och ha en mysig picknick efter jobbet och kanske ta sitt första dopp för iår. Hur mysigt lät inte det? Hoppas lite på det.. På fredag blir det kalas =) Min avskedsfest. Chefen tycker att jag ska supas under bordet, så vi får se hur det blir, det återstår att se....... 
Ikväll har det bara varit en mys kväll med pojkvännen och så fort han försvann och fikade med en vän passade jag och S på att sjunga singstar. Tråkigt nog så är hon lite mindre tondöv än mig, vilket inte är så konstigt kanske. 
Blev glad när min syster-yster sa att jag var lite lika Ashlee Simpson i håret nu (när hon var mörk). Hur snygg och cool var hon inte då? Min idol typ!! Och vem vill inte se lite rockig ut?! Så nu vill jag ha kvar håret lite längre haha. 
Annars har dagen varit lugn och stillsam.  
Dock saknar jag en fika med S. Länge sen sist och snart flyttar man ju hemmåt. Är det någon som tänkt gå ut på fredag är det bara höra av sig. Jag lär vara på att möta upp några :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback