Tråkigt

Kristofer sover fortfarande, varför?.. Somnade ju samtidigt och han har sovit fler timmar än mig de andra dagarna med. Själv vaknade jag där lite innan 10.. Klädde iof på mig nu lite halv när det plingade på dörren. Men när jag kom dit hade de redan gått. Har haft några tappra försök att väcka han men det går ju inte =/.
Har sett på en riktigt dålig film som tog 2 timmar också. Har konstaterat att vi måste rensa handfatsrören i lägenheten. Ungefär så långt har jag kommit på min dag. Jag och Hanna har till och med bestämt pass till imorgon, så klockan 17 ska vi träna. Är lite nervös eftersom min kondis inte är den bästa direkt.. Har även lagt märke till att min ena nagel har blivit ganska lång. Den är typ 1mm längre än de andra naglarna så om man vänder på handen så man ser handflatan så kan man fortfarande se den. Det är långt för lilla mig.
Nej, nu ska jag gå och läsa lite i min bok.

Take care

Kommentarer
Postat av: Moois

Haha, det kan bara vara Sofie som vänder på handen och kollar om nageln syns då också.. söto! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback