Personalfest

Oj, vad jag hade roligt igår. Det var personalfest =).
Dagen började med att leta outfit till kvällen, blev inte riktigt nöjd men men. Gotland har verkligen fula kläder nu allt på rea och inget i min storlek typ. Men som vanligt fick MQ rädda mig.
Sedan blev det jobb lugnt morgon och sedan hända något vid 13 och alla kom och fika och åt precis samtidigt, lite kaos i köket men det löste sig. Så trötta och slitna var vi när vi åkte hem för att byta om och duscha på en timma. När vi väl var ombytta sågs i igen för att spela Laserdome, me like. Min väst och vapen var dock väldigt trasiga så innan jag förstod det så blev jag skjuten många gånger =/. Men Proffs som man är så återhämtade man sig snabbt och kom på en 2:a plats, det gillar vi. Mitt lag vann också, vi var bara 3 och de röda 4. Svettig som man blir efter det så var det att låna saras sprut deo och sätta sig i taxin ner till munken.
Väl framme blev det champange, dryck, mat och en massa skratt. Som vanligt när jag går ut så drack jag sambucka shot, öl och rosa pantern, till maten blev det dock cider.
Sedan var festen i full gång. Och munken gillar jag verkligen! Herre gud vad roligt jag hade igår. Vinylbaren, my favourite! Hör och häpna men jag tror det var någon svensk som raggade på mig igår.. Händer typ aldrig men men. Tror till och med att han jobbar i någon klädaffär eftersom jag känner igen han. Jag som försökte skicka över han till emma men det ville han inte. Såklart några turkar också som alltid men de var ovanligt snälla och lät mig vara fort.
Men som sagt jag hade verkligen roligt, bästa ute kvällen på länge!! Så jag tackar min chef för den!
Även min kära pojkvän som tog ledigt för min skull =)

Sitter bara och ler nu framför datorn.. Så kul hade jag!


Dags för maten och kanske kolla vad det går på tv, Kristofer sover, sedan kanske det blir fika med Hanna-banana =)!

Läs nu noga, och gärna engång till om ni inte tror på det, Sofie ska träna imorgon. Jag vet, det har inte hänt på väldigt länge men imorgon. Ska till och med köpa halvårs kort... Duktig flicka.  

Lycklig

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja du, imorgon får tanterna se upp! Kommer inte bli lätt, men vi komemr vara så duktiga:)

2008-01-13 @ 13:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback