Begär

Igår var jag hungrig, jag och boel tog varsin cheese på donken. Efter det så satt vi och läste hur mycket kalorier det är i alla hamburgare, varning för Mc Tasty.  Jag blev kanonmätt av att bara kolla på allt detta. Förstår inte vad det kom ifrån för sådant brukar inte påverka mig.
Sedan har jag varit väldigt sugen på att shoppa kläder länge nu, allra helst har jag känt att jag måste inför lördag. Men, satt och kollade på massa olika hemsidor nu och nej, jag är inte sugen längre. Det enda jag tänkte på var alla klänningar och kjolar jag ännu inte har använt. Har minst 3 outfits som ingen har sett...
Har nästan som en tvångstanke där, måste köpa nyta kläder till varje gång jag går ut. Om det sedan blir avblåst så har jag extra kläder. Om jag motförmodan inte köper några kläder så måste jag köpa alla smycken på nytt.. Så varje gång jag letar efter något passande så hittar jag bara en massa som jag ännu inte har använt.
Skor är det likadant med.. Köpte minst 4par nya skor i december. de jag köper använder jag sällan men ändå så måste jag köpa dem.

Vill klippa mitt hår. Panik.

Vi ses ute på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback