Vår

Idag var det vårvärme, med massa sol. Idag har jag bara kännt mig lycklig, inget har kunnat ta bort det från mig. Vaknade väldigt tidigt, solen sken. Fick självklart en låt på hjärnan som alltid gör mig lycklig. "klev upp på morgonen, innan min dag var riktigt vaken...... vilken härlig dag" Teds låt =). Gick och log på min promenad till jobbet, kunde inte sluta. Var sedan riktigt mycket att göra men höll ändå humöret uppe, drack 2 latte idag. Lyckades till och med göra en massa latteart, snygga löv, STOLT!
Det som verkligen fick mig på gott humör var kanske mailet från resebolaget. Har ju räknat med en 15 000-16 000kr för flyget till Nya Zeeland. Men skickade och frågade hur mycket det kostade att ta ett stopp i Thailand för att sedan åka vidare till Nya Zeeland och sedan åka vidare till Fiji. Fiji priserna var inte klara än men för Thailand och Nya Zeeland kostade det 10 000. Lite skillnad.
Lycklig Lycklig.

Snart snart är det sommar. Vem blir inte lycklig av den tanken?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback