Valentine

 valentine(Lånade Björns kärleksdikt från Hanna)


Vad passar inte bättre en sådan här dag än att tänka på lite kärlek? Har dock inte sett så mycket kärlek idag, men jag har iaf gjort min del till dagen. Fixade värsta fin frukosten och blommor på sängen till pojken min. Sedan begavs det av till jobbet. Där fick vi varsin present från chefen för att det var alla hjärtansdag! Glömde dock min på jobbet, pinsamt. Självklart har man varit extra trevlig och fin idag. Var tvungen att ha på mig rött hårband för att passa in i miljön =). Vi hade ju röda rosor och hjärtan lite varstans. Kände mig lite som snövit. Blek, mörkthår och röttband i håret. Men det var okej. Nej nu ska jag och Kristofer åka och fika.
 
hands.jpg kisses kisseshands.jpg


Vad är kärlek?
när de bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
när du fnissar som en liten flicka
när man känner nåt man can't deny, when the eagles fly over mountain high
när all oro är som bortblåst och försvunnen
när Simba återvänder i lejonkungen
när man bara drar replik för att slippa krångla
min pappa är rik, vill du hångla?
om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut
de har egentligen inte hit och göra de är bara en grej man kan göra
när jag dansat med elin en sommar natt lång 
och vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom
när Elin sa att jag var den vackraste som finns
såg in i mina ögon och kräcktes på mina jeans
våga styr som en kapten
våga fall som ett löv
våga chansa och se hur de går
vad är fegt, var är mod
what is love
baby don't hurt me, don't hurt me no more

 kisses kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback