Symaskin

Oj, har skrivit fler blogg inlägg nu på ett dygn än vad jag gjorde på hela förra året, känns så iaf.

Men nu har jag fixat symaskin, mamma kommer in med den på torsdag. Så ska ner till staden och kolla lite tyg nu =D. Det värsta problemet är kanske fortfarande kvar, jag kan inte sy(!). Men jag brukar fixa en lösning och det kommer jag göra till detta problem med. Min lilla syster är ju duktig på att sy och eftersom hon inte åker hem förän på fredag så kommer hon tyvärr inte ha något annat val än att hjälpa mig, mohahaha vad ond jag är. Hon vet inte om det än, ska berätta om jag hittar något tyg jag gillar. Så önska mig lycka till!

Nej, nu måste jag åka. Gotlandshem ska nämligen hit och göra vet jag jag dock inte men de ska hit. Så vem orkar vara hemma? -Inte jag. 

Hoppas jag hittar ett tyg som inte är allt för dyrt eftersom jag troligtvis ändå kommer paja det, hoppas hoppas. 

Ha det bra 
/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback