Vilken kväll

Vilken kväll, vilken kväll, vilken kväll.
Började bra vid Hanna, drack och blev mer och mer onykter, som det ska vara. Sedan fick jag och Sara åka ner till staden först. Eftersom det var vi som ville till munken så sket vii hp5 och sattsade allt på munken. Där stod vi i kön, jag stod först. Väl framme vid vakterna så legade de inte ens mig!!! Även Sara kom in utan problem. Inne på munken har man ju aldrig tråkigt. Ärligt så är man snart bäst på dissningar. Fast Sara fick rycka in några gånger. Så där gick vi på munken snyggast på stället, njaaa, men iaf gladast. Antar att det var därför alla kom fram.Gick med ett leende på läpparna hela tiden. Blev till och med erbjuden sommarjobb när jag var på munken?! Vem försöker hitta sin personal när båda parterna är fulla.. haha..
Jag hade iaf helvetes kul, som alltid när man festar med den bästa partyvännen! Det roliga är ju att vi båda är bäst på dissningar. Men kvällen fortsatte med fyllekäk på strand, fick lite pastasallad, naaam.
Nu ska jag kolla in så ska det låta och sedan blir det fika med Sara, kanske Hanna.........
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback