Sur

Vaknade av mig själv för en timma sen. Ganska nice, var lycklig och utvilad. Satte mig vid datorn blev glad att man hade fått ett mail att min beställning skulle komma inom 2dagar. MEN (såklart fanns det ett MEN) så var inte mina Pepe jeans med. Vafan dom andra köpte jag mera för skoj, för att se om man kunde krångla sig på en mindre storlek. Byxorna blir ju alltid så stora med engång. Började nästan gråta, fan att jag inte beställde kjolen från topshop.
Känner hur ilskan nalkar sig på igen. Var en riktigt dålig dag igår. Vet egentligen inte varför jag var så sur men allt verkligen allt gick fel. Sen var man tvungen att bli trevlig efter att ha stressat ihjäl sig på jobbet för att man skulle ut och äta. Nej, kan väl inte klaga det var trevligt. Kvällen avslutades med Baileys och Öl, mumma.
Nu måste jag ner på stan innan jobbet och kolla om man inte kan hitta något där. Jag måste ha kläder inför våran shoppingresa.....

Ikväll blir det klok planering. Kollade även bussarna till Uppsala, de går ju typ engång i timman.. Så vi hinner nog upp på fredan. Fika ikväll, det kommer bli mys. Sen så kanske vi ska möta upp K med sällskap.. Kommer nog troligtvis avslutas med något gott att dricka igen.

Beställde även Lars Winnerbäck biljetterna igår, mamma sa att de snart var slut. Men ta det lugnt fortfarande grönt=många biljetter kvar.

Har troligtvis bestämt vad jag ska göra på Valborg med efter det klokaste idén av H. Hon kanske till och med kunde få in mig i någon bil =). Hoppas bara på att S är lika på, men ärligt så tror jag nog det. Det här är verkligen något som du kommer tycka är en bra idé. Brasa vet jag dock om de kommer finnas i närheten, men troligtvis. Åh, längtar.. Det blir södra Gotland i år. Där har man ju aldrig varit och firat Valborg. Så hoppas på en bättre Valborg i år. Den brukar ju inte sluta kanon för mig. Men jag har hittat ett ställe som jag kommer känna mig som hemma på. Där åldrarna är blandade och man inte behöver ha partykläder. Där det serveras ljummen öl. Där man kan lyssna till den bästa musiken. Där man kan dansa till musiken utan att se ut som om man har epilepsi. Det enda är tiden. Det börjar typ samtidigt som jag slutar jobba =/. Så antagligen kommer jag bli tvungen att ta med mig kläder och köra en raggardusch på jobbet.. Som vilket iof passar perfekt hahaha.

Redan känner jag mig lite lyckligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback