Ny kusin?

Mamma ringde och sa att jag hade fått en ny kusin idag. Vad ska man tro? Vågar inte skicka och säga grattis till kanske den lyckliga mamman och pappan. Vill ju inte gå på ännu en luring. Så om man har fått en ny kusin idag återstår att se.. Tänkte ringa mamma imorgon.
Är inte den här dagen väldigt jobbig. Kan inte ta något seriöst. Men men... Snart är den äntligen över. Kollade på internet och hittade någon "gå ner i vikt med kladdkaka" var tvungen att klicka på länken. Vem skulle inte bli lyckligare än jag omman slapp vara onyttig när man åt all kladdkaka som jag äter. Men vad står det när man klickar vidare?! "april april" suck.. Förstod inte vad jag trodde, var nog en önskedröm.. Nyttig kladdkaka, helt underbart hade det varit. Så dum är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback