Munkenkort =)

Okej, det var bara ett "gästkort" som funkar så att man får gå före i kön och slippa betala en gång. Men oj vad glad jag blev =D. Lite ledsen eftersom jag inte är 20 och kommer våga gå före i kön, tänk om de nekar mig. Fast jag fick det faktiskt av en munkenvakt. Så där med anser jag att jag har lyckats att vara trevlig mot dem. Värt att tillägga är mig den enda som de hälsar på från Ringduvan när jag väl är inne.

Blev även lurad idag av cheferna. De sa att radiogotland skulle komma och göra något program om fiket. Sen så skulle någon av oss få prata och de skulle komma ganska nära stängning.. Blev självklart helt nervös. Gick och funderade ut hela dagen vad vi skulle säga osv. För det skulle vara direktsändning. Men så var det självklart inte... Som tur var. Ska ge igen....

Var ju i sthlm söndag-måndag. Mysigt värre, var skönt att komma av ön. Min bror fick hämta mig vid båten. Hade glömt allt hemma eftersom det blev utgång i lördags och full var man när man gick på båten...
Tråkigt nog hittade jag inget på stan så jag köpte en till vårjacka bara för att handla. Fick panik i slutet. Så en parkas blev det. Väldigt snygg men ändå 3:e jackan på en vecka.. Känns lite sådär.

Har även läst ut Stieg Larsson böckerna nu =). Duktigt av mig, så nu ska jag börja läsa Svek av Karin Alvtegen. Hoppas på den boken. Den ska tydligen vara bra enligt henne i affären. Men det återkommer jag med.

Lite besviken är man eftersom det inte blir någon maskerad (50-tals tema) på Hannas kalas. Min kjol som har kommit och allt. Har dock inte hämtat ut den men ska göra det ikväll var tanken.

Dags att göra något, datorn är inget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback