Klädkärleken just nu

Klicka här för en större bild på Draped Sleeve Top
Blivit kär i dessa modeller.. Dålig bild men väldigt fin är den. Synd bara att man knappt hittar någon under 1000lappen =(. Den här kostar BARA 900kr.. Så enkel men ändå så snygg..

ASOS Leather Lace Front Shoe
Är dom inte underbara?! Ska nog köpa dom, men höra bara mammas rost i huvudet... "Vart ska du göra va alla skor när du åker iväg ett år? Du tar inte hem dem hit" Jaha, vart ska jag göra av dom?! Har ju endel nu.. Men ärligt dom där vill jag ha!
Vi får väl se vad som kommer med posten i nästa vecka..
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det känns så bra att du shoppar mycket, då känner jag mig inte lika dålig nu när jag har shoppat massor, mohahah! :D Ärligt, har fan aldrig shoppat så mycket som jag gör nu, illa illa... och ändå tycker jag aldrig att jag har nå bra kläder...märklisch... Och nu i helgen ska jag till sthlm, vet ju hur det kommer gå. Stackars plånkan...
Ta hand om dig!
puss

2008-04-10 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback