I väntans tid

Sitter och väntar. Jag har spanat in ett par jeans jag vill beställa från internet. Men eftersom jag ska ska shoppa i sthlm som ni vet vid det här laget skulle jag ju ta det lugnt. MEN, jag måste ju ha något att ha på mig.. Tänkte bara kolla hur mycket jag får i lön, så jag vet om det är smart att beställa dom.
Egentligen är dom sådär lagom tråkiga, grå/svarta från PepeJeans. Tror dock att det är just därför jag skulle vilja ha dom. Har spanat in deras klänningar flera gånger men de har aldrig funnits i min stl. Så nu när jag såg ett par jeans så var det nästan som att jag måste ha dom. Vet dock inte vilken stl jag ska ta. Alla jeans jag har här hemma har ju börjat bli stora.. Men storleken under vet i fan om jag kommer i..

Dilemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback