Fynd

Igår var man ledig. Än en gång var man iväg och fikade. Jag är verkligen en fika människa, det är sålagom skönt att bara komma hem ifrån en stund och bara ha mys.
Jag gjorde även världens fynd. Köpte en kjol egentligen en tubtop men jag ska ha den som kjol. Sedan köpte jag en sommar t-shirt, halsband, armband, mascara och foundation allt detta för endast 426kr. Båda mascara och foundation var på rea.
Var så lycklig när jag kom där ifrån så jag var tvungen att åka och sola. Så jag och S tog oss ner till Kristofer och solade helt gratis. Jag får tydligen det eftersom jag är familj =). Dock kommer jag inte utnyttja detta något mera. Höll på att dö, det var varmt, svettigt och allmänt läskigt. Så får vänta på sommaren, då är det inte lika jobbigt att bli brun.
Jag har även kommit fram till att jag snart måste till frisören igen.. Jag vill ha lugg igen, men då kan jag inte ha slingan i luggen, därför jag inte kan klippa den själv.. Funderar på att färga över det själv. Men som sagt då måste man ju ha lite rött i färgen, vet inte om jag vågar när den är blond. Vill ha långt hår (har ju en oanvänd förläning hemma) och lugg.
Är bjuden på inflyttningsfest i helgen. Jag som hade bestämt att ha en nykter helg..... Så funderar på om man inte ska åka till ön, annars håller man sig inte ifrån flaskan. Vi får se hur helgen slutar.
Nu ska jag baka bullar och fixa lite innan Efterlyst.

Behöver boktips, så snälla har ni något så skriv.. Har kommit i en bokperiod, plöjer igenom böcker och nu vet jag inte vad jag ska läsa längre... Tips ett måste!

Ha det så underbart

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag som inte läst en bok på år har totalfastnat i en nu. "Chefen" av Joseph Finder. En thriller.. Testa om du vill! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback