Äntligen

Äntligen så får jag användning för alla skor jag har.. En vän ringde precis och frågade om jag inte kunde ta med mig ett par extra svarta skor till henne. Jag kände glädjen, vilka vill du ha? Har typ 5 med högklack.. Så behövde inte oroa mig att jag inte skulle få några, lycka! Nu kan jag köpa skorna här nedan tycker jag eftersom skorna någongång kanske kommer till användning....

Kom precis upp från ett långt och härligt bad, hade bubblor och läste en bok, mys.
Förut var jag hemma för att laga mat och ta hand om hund/syskonen. Spänningen steg när man ser skatteverkets brev angående deklarationen. Jag som hade trott att jag skulle få betala tillbaka kommer få tillbaka några tusenlappar, lycka.

Var och åt nachos i veckan igen.... Äter där varje vecka nu för tiden. Fattar inte hur jag kan få i mig allt. Åt upp en hel återigen. Så när jag var hemma så tog jag modet till mig och ställde mig på vågen....
Dock hade jag bara gått upp 0,8kg efter kvällsmaten. Jag väger mindre nu än vad jag brukar göra på vintrarna, men aldrig har jag ätit så mycket... Hur går dettta ihop. Jag måste göra av med en massa energi på jobbet, det är tydligt det.

Dags att fixa lite mat och ett par strumpbyxor sedan blir det ner till staden och ja, vad som händer där är en gåta... Men kul kommer jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback