Utgång på Gotland

Herre Gud! Igår var lite tjejkompisar och åt en liten mat bit på munken, mysigt och gott. Sedan gick alla hem, och kvar blev jag och Hanna. Vi satt kvar till munken till 12 skulle jag tro,då vi fick panik och såg en massa mammor. Elakt av oss att tänka så, men det kändes inte riktigt som våran åldersgrupp. Så vi beslutade oss för att vi inte var så mogna och att hamnplan trotts allt var vårt ställe. Vi gick ner dit och jag skojar inte om att jag aldrig har fått så mycket chockar på 1,5 timmar. Flickorna gick i klänningar som inte gick över rumpan och hade dessutom inga strumpbyxor. Folk var helt tokiga och bara pressade sig fram, nästan så man fick ett slag var 5 min. Ingen kunde gå klokt, bara ranglade omkring men utan något att dricka?! Men det kanske räcker med saft nu förtiden. Grejen är att vi var bara 1 år äldre men jag började få mamma känslor.  Snälla lilla flickebarn så där kan man inte göra, du kan inte bara gå sådär det är kallt ute. Eller snälla dra upp byxorna lite, jag vill inte se vilka skitiga kalsonger du har satt på dig idag. Men attidyden var nog värst ändå. Och när jag inte trivs så tänker jag bara att jag behöver dricka lite till. Så det gjorde jag utan resultat... Så vet inte vart jag ska gåi framtiden. Inget uteställe med dansgolv passade mig, direkt. Så antingen kan man bara gå ut om man går med 30pers så att man ser nån klok hela tiden eller så får man helt enkelt köra Saras och min grej, Surfers!!! Så får det bli eftersom jag inte känner 30pers på den här ön längre.
Nej, nu ska jag gå och duscha ska ju julhandla med Sara idag =)! Hade dock velat ha lite lite snö så man fick lite julkänslor eftersom jag inte vet vad jag ska köpa till nån.. 

Just det, gissa om man fick efter sig någon kille igår? Mm, det fick man 2st.. Utlänningar som vanligt! 


Ha det bra

image48
 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback