Like a lady

Så dum man kan vara, antar att det är det där kvinnosläktets gener och miljö som har fått mig till sån här... Köper en massa skor fast att jag inte använder dem. Låter ganska puckat om jag får säga det själv. Hur ofta använder jag klackar på mina skor, hmm inte så ofta. Och om jag använder det så är det bara 2 skor jag varierar mellan. Gissa hur många jag har. 9 par inne i Visby har jag och 4 eller 5 på Fårö. Känns lite sådär. Vill inte ens veta hur många andra par skor jag har. Men klackarna är ju de bästa. Tror att 11 par skor har jag bara använt 1 gång eller mindre. Kom och tänka på alla mina klackskor eftersom jag köpte ett par nya idag. Som jag vet att jag aldrig kommer använda mer än 1 gång eftersom klacken var för hög och för ostabil.. Känns bra men de var verkligen skitsnygga. Jag vet Josefin, mörda mig, men jag har köpt något mot mina principer, det blev ett par lila skor idag =)!
Jag fick även ett brev idag från MQ. Har visst blivit silvermedlem där på 1,5 månader. Kändes lite sådär. Har ju inte handlat där på 2 veckor heller, så det blir ju en månad.... Nån har börjat handla mer än de borde känner jag...
Nu måste jag ner till affären måste ju handla lite mat till ikväll, det måste ju vara okej!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Weeiii, ett par lila klackskor, fan va snyggt! :D Dom är nog dom snyggaste du har, dom är ju trots allt lila! ;)

2007-11-14 @ 22:10:11
Postat av: Sara

aa, du köpte dom!:P
Men dom var verkligen fina!
Och snart blir de julshopping gumms:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback