Ledigt

Nu känner man sig inte alls slö, ligger i soffan med mjukisar äter lite mörkchoklad mellan filmerna som man har sett. Usch, hur ska jag orka börja jobba igen, känns som om jag aldrig har varit annat än ledig. Och det har ändå bara varit 2 dagar, imorgon börjar ju min jobb 6 dagar/vecka. Har inte lagat mat ännu och eftersom jag inte kan påstå att jag har gjort av med så mycket energi idag så är jag inte så trött. Funderar väl lite på att cykla till ica maxi efter maten, måste röra lite på mig och få lite luft.
Julen börjar närma sig och jag vet inte vad jag ska köpa till folk. Hur jobbigt är inte det? Räknade ut att jag har 16 personer att köpa till, stor familj.. =/ det blir ju dyrt om man säger så.
Kristofer har fått ledigt i julhelgen så han ska åka till norrköping. Är så glad för hans skull. Sen så har han berättat en sak till för mig som verkligen livar upp mig ordentligt!! *Längtar* Jag är ju envis och har tydligen fått som jag har velat!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

En fikatur någon gång nästa vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback