Disaster

Happy new year


Kul, Kristofer har precis fått sitt december schema.. Han jobbar både julafton natt och nyårsaftonsnatt.. Kändes lite som om hela min nyårsafton med maskerad är ganska paj nu.
Julafton skiter jag i, skulle kunna vara kvar här på ön om han ska jobba då. Det var iof första julen med hela familjen på några år nu. Men jag tänker ju inte låta han sitta här själv. Det kanske även går att lösa så att han åker med mig till sthlm och tar ett flyg tillbaka sent på kvällen. Eller att han åker till Norrköping och gör likadant.
Men nyår.... Det kommer bli helt piss-stämning och inte alls bra.
Kristofer och Martin skulle ju planera, men det kan vi ju med skita i nu eftersom han inte kommer kunna vara med. Och vara med Kristofers vänner utan Kristofer känns ju inte heller helt hundra. Så någon som har nya förslag inför nyår?! Pratade iof med Fårö-flickorna för ett tag sen. De var iaf då på att fixa ett klokt nyår. Sen är det bara så att de 2 kockarna får laga maten =). Nej, nu får vi lösa detta med Kristofer.

Dags att byta om till jobbet

image46











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback