Vuxentest suger

image27

Gjorde Moas jävla vuxentest blev 31,7 år!!!!! Är det någe skämt eller? Så mogen är jag verkligen inte, visst jag har flyttat ihop med min pojkvän, jag har körkort och jag har ett ICA-kort som jag brukar använda. Då blev man gammal. Den tackar vi för, nooooooot! Tror inte det är någon som tar mig på allvar och verkligen inte som en gammal person. Men det var ju bra att testet gör det iaf. Suck vill inte vara så gammal. Gjorde 2 test till, ett som sa att jag var omogen och behövde rycka upp mig och inte hålla mamma i kjolen längre. Den andra visade upp det här när jag var klar "Lyckost där! Du kan ännu ett tag kalla dig ungdomlig och oförstörd". Så vad ska man tro på? Jag tror jag tar den sist nämda. Så jag har fått allt ifrån att vara gammal och jätte mogen till att vara grymt omogen till att vara ungdomlig och oförstörd. Känns bra. Nu ska jag gå och duscha och sedan gå en sväng på stan. Gå och testa bal klänningen, jippi jag kommer typ inte kunna ha den. Har säkert gått upp i vikt och lycka till att gå ner det innan balen som är om en vecka. Blir svältning på hög nivå om man har gått upp ett endaste litet kilo.
Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag har oxå gjort nåt sånt test o hamnade oxå över 30...skitkul. =)

Postat av: moiis

duuu.. du har inte gått upp ett enda gram i vikt flicka lilla! det är ju bara för att du är så smal alla driver med dig! ;) och slår vad om att du kommer i balklänningen.. :D
haha, moahahahaha! gamla tant där.. :P mina tre test var iaf jämna ju! blev typ lagom alla ggr! haha!! vet du vad det kallas?? scizofreni?? :P
äsch, sköt om dig sockertopp. puss!

2007-05-25 @ 14:40:26
Postat av: Boel the sjukis only

jag känner mej så utanför!!här händer värsta grejerna..(jaja..en vecka i skolan) o jag får inte va me..jag ville ju oxå va me på mösspåtagningen o dricka äckligt vin i almedalen..jag vill höra alla detaljer om de föresten. har ju inte varit med om ngt själv på en vecka.
hoppas att allt flytt mojs går bra.
snart har ni liksom en egen lägenhet!!!
Puss!

2007-05-25 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback