Veckan

Nu är det tisdag, man får vara hemma och plugga hela dagen precis som vi får imorgon, jippii! På torsdag har vi ju biologi, me like =). Vi ska dock redovisa och prata inför klassen och det kanske inte känns super men jag måste verkligen träna på det så det är ju bara bita i det sura äpplet.
Efter biologin beger vi oss av till oskarshamn där vi ska kolla på ett kärnkraftverk på fredags morgonen. Det är inte förän efter klockan 16.00 min resa kommer börja. Jag kommer då ta bussen till norrköping, själv. Fatta 3 timmar på en buss själv...... Vad kan man roa sig med om inte kemi. Väl framme i Norrköping så kommer man träffa pojkens familj och självklart pojken själv. Vi ska på IKEA! Hur roligt är inte det? Sen är det ju Eurovision på kvällen, och Sverige ska inna eftersom de har de bästa bandet med den bästa låten. Okej, worrying in kind kanske inte är bästa låten som the ark har gjort men den är riktigt bra och av att bara lyssna på den blir man ju lycklig och man måste ruska lite på händerna samtidigt. Tvångstanke kanske, eller nej det bara blir så.
Nej, nu väntar duschen på mig. Jag lovar att simma lugnt i badkaret!
Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback