Tarot

Usch jag hatar det verkligen. Aldrig kan de vara snälla mot mig heller.. Idag berättade de att jag hade haft en bra dåtid. Jag hade varit lycklig och haft ett bra kärleks förhållande, det kan jag verkligen hålla med om. Nutiden var något om min personlighet, makt hette kortet. Jo visst det stämde säkert, för nu är det så mycket man vill och inte vill. Man försöker stå på sig osv. Jag vill göra något annorlunda. Jag tror att det var det, det där kortet stod för. Framtidens kort var inte lika kul. Det stod att jag skulle få kommunications problem, att mitt kärleks förhållande inte skulle gå så bra. Jag blev ledsen och testade en annan spå lek. Man skulle tänka på en fråga och dra ett kort. Vad kommer upp?! Jo, att jag skulle släppa in en ny älskling i mitt liv, jag ska alltså byta ut Kristofer!?!?! Vad är det om, så jag tog ett kort till i en annan lek, där stod det typ samma sak. Fy, fan jag vill inte hitta någon ny. Jag blev på riktigt helt tårögd. Jag tror ju på sånt där, typ. Hade det varit olika svar hade jag aldrig trott på det, men när 3 olika lekar berättar samma sak är det fan inte bara slumpen längre. Jag var ledsen.. Så när jag kom hem så satt Kristofer, Basse och Maffe och kollade på Lost. Kristofer och jag fick ha ett kris samtal ute i köket. Jag fick han att gå med på att med spå sig själv, för om hans kärleksförhållande kommer blomma kommer ju mitt med göra det!!! Så det är så det ska bli. Sedan funderar jag på att gå införbi och göra engång till. Jag kommer verkligen dö om det de där jävla korten stämmer. Inte för att korten stämmer utan för att jag kommer förlora min pojke. Min orolighet gick över till att jag började bli lite dum. Har haft en ganska dålig dag i allmänhet så det blev kanske lite mycket. Men nu är allt underbart igen! Jag tänker inte låta tarot korten paja. För det hade de kunnat göra på riktigt om inte vi hade pratat ut ikväll och jag visste det. För att jag hade hela tiden haft det i bakhuvudet att det kommer ta slut mellan mig och Kristofer. Jag vet jag låter helt cp i huvudet men det är så jag fungerar. Men allt är bra och jag är lycklig som få! Synd bara att Kristofer var tvungen att gå och jobba. Men jag lyckades ändå somna i hans famn en liten stund, mys!
Efter att jag hade varit och spått mig så var jag så ledsen så jag var tvungen att tröst shoppa som vanligt. Skulle köpa pärlor och sjal till balen men istället så blev det solglasögon, ring och en bikini... Hmm.. Bra bal kläder ?! Men de var fina iaf =)
Imorgon så bli det till att klippa det långa håret. Det kommer bli så vacker!
Har faktiskt vågat lägga fram till Maria på Ringduvan nu om min lön, om att jag vill ha 1 års erfarenhet, har faktiskt jobbat på ett fik sen jag var 12 varje sommar. Så vi får se hur det går =)
Ha en bra natt
/miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback