Spendera

Sitter i sängen och kollar ut på golvet, helt fyllt med en massa små saker från IKEA. Och allt detta sak vi få med oss på bussen sedan båten, lätt..... Men vi kommer fixa det. Vi får helt enkelt ta taxi vart vi än ska gå. För annars kommer vi inte komma någonstans.
Vi köpte en ny säng, skrivbord + lådor, sidobord, köksbord + stolar + resten. Vi köpte ingen lampa, hylla och lite sånt som var ganska viktigt. Anledningen var att det var ganska svårt att veta hur man vill möblera och vad det är för lampor och sånt som man  vill ha. Jag tror att gotlandshem skulle tapetsera om så vi vet ju inte ens vad det är för färger. Vi ska ju ta lite möbler hem ifrån med. Men i sommar kommer det vara ganska tomt i lägenheten. Men så får det ju bli, det viktigaste är ju att vi kan betala hyran och köpa mat. Vi har ju TV-möbel, soffbord och en byrå och sådana saker hemma. Men en 3:a behöver mycket möbler... Men men det blir nog bra.

Såg på eurovision song contest igår. Fan vilket skit!!! Det är fan för mycket u-länder med. Det är ju bara grann röstning så det spelar ju ingen roll vilken låt man skickar. Jag blir så trött. De poäng vi fick, fick vi ju bara från skandinavien. Känns bra. Men värst var iaf de som gav grekland en 12, landet hade gett grekland en 12 sedan 1997, okeeeej?! Förstår egentligen inte det där med att man röstar på sina grannländer. Eftersom det är telefonröstning. Ofta jag tänker när jag sitter framför TV, nu ska jag ringa på Danmarks urkassa låt bara för att vara snäll.... De måste ju fixa till siffrorna sen.
Tänk om den där silvriga ipren-gubben hade vunnit, då hade jag kollat fler gången på den där skiten.
Den enda som var bra igår var Kristian Luuk, sköna kommentarer hela tiden.
En sak till som är lite komisk är att jag aldrig har varit i Norrköping utan att se ett melodifestivalsprogram. Haha, antingen är det delfinal eller som igår eurovision. Ganska kul ändå.

Nej, nu ska jag råka väcka Kristofer ;-) Börjar känna mig lite ensam och vågar inte gå ut till hans föräldrar själv. Vi måste faktiskt börja packa nu eftersom jag måste ner på stan en snabbis sen om den är öppen =)
"Spendera köp mera så mycket som ni kan för kung och fosterland" Hör den frasen i huvudet hela tiden, jobbigt.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback