Sommaren är påväg med stora steg


image9
         image10    image11
Haha.. Imorgon så börjar skolan igen efter "lovet" har ju vart ledig nu i 5 dagar så jag får nog kalla det lov. Förstår det inte men idag sov man 15 timmar, bra gjort =). Så Miss Sofie har tyvärr lite svårt att sova nu.. Inte bra. Imorgon är en bra dag, första lektionen med Leif på väldigt väldigt länge! Han är verkligen min favorit lärare, bästa läraren jag har haft under alla mina skol år och de är ju endel nu.
Snart är det studenten weeiii.. Helgerna kvar till studenten är några stycken men alla är det full proppade med massa saker. Första helgen är det bröllop sedan går det vidare med Nörrköpings resa till IKEA, jobb, (mösspåtagning på tisdagen), konfiramtion + jobb, mösspåtagning + pappas födelsedag + balen, säves student + jobb, MIN STUDENT!!!!!!! Fatta hur snabbt dessa veckor kommer gå weeeiii! Jag är så lycklig, jag har jobb en lägenhet i Visby en underbar kille som man ska flytta ihop med på riktigt. Mitt liv är helt underbart! 
Sen har jag kommit på att jag har ju många fler MVG i betyget än vad jag trodde men mina betyg är ju långt ifrån lika bra som resten av klassens. Men jag är lycklig iaf! 
Snart är det sommar, man känner verkligen att det är påväg. Jag har börjat gå med kortbyxor ute, visst det är ganska kallt men jag vill att det ska vara sommar, så man får väl hoppas när man står inne och sätter på sig det att det ska vara sommarvärme ut =). 
Nu ska jag sova. Klockan är halv 2 och jag kommer vara grymt trött imorgon. 
Ha en bra natt och dröm så vackra drömmar
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback