kul....

Hade en otroligt rolig kväll igår. Det var nog för att jag verkligen kände att jag firade mitt körkort och jag bara hade kul. Läskigt eller roligt var det med att folk från kickboxningen kom fram och hälsade. Hmm, hur känner man igen nån som man tränade med för 2 år sen? =) Jag var ju så liten då med. Har jag inte förändras någonting? haha.

Mindre roliga biten blev det idag. Jag och Kristofer har bråkat om allt och ingenting. Fatta egentligen inte vad vi bråkade om men det gjorde nog inte han heller. Båda två är så trötta, så det var väl det..... Skulle egentligen ha varit på öster nu, men fan jag kommer senare. Pallar inte gå upp dit utan att ha duschat och lugnat ner mig. Men jag ska dit. Skulle bara vilja bli sams med pojken innan. Men tyvärr tror jag att han har somnat nu. Jag tänker inte väcka han, han har inte sovit på mer än 2 timmar på 2½ dygn nu.

Vi ses snart.
image20

Kommentarer
Postat av: Mellan(<3Ceda

kolla in min blogg jag har utmanat dej!

2007-05-19 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback