KÖRKORT

Jag har fått KÖRKORT!!! Det är fan fint det (inte bilden på men annars)! Jag fick det i tisdags, sa det till folket i skolan i torsdags. Folk log men muttrade lite för att jag inte hade sagt någe, men vadå? =)
Jag har fått det och jag fick det innan sommaren som  jag så gärna ville! Helt underbart!!! Har dock inte vågat att köra här i Norrköping. Första kvällen när jag kom så tog Kristofer och hans vänner var sin öl så ingen kunde köra förutom jag. Och de ville till donken.... Ofta, nej våga köra på ett gäng killar jag inte känner i en stad jag inte hittar i och med en bil som jag inte vet hur den fungerar. Så duktig är jag inte på att köra än att jag vågade det. Vill ju gärna träna lite i Visby på att köra lite själv först. Men jag har mitt Körkort iaf och det tänker jag inte bli av med. Det ligger hemma på min säng, ska åka hem imorgon och hämta det!
Jag har ju en papperslapp som jag ska visa upp om farbror polis kommer. Förstå hur mycket lycka en sån där liten papperslapp kan ge en. Det är ju helt sjukt! Det ska bara stå rätt saker på..
Nej, nu ska jag väcka Kristofer på riktigt!

image18

Kommentarer
Postat av: moiis

men din jävel!! du har ju inte sagt ngt om ngt körkort, nu blir jag fan lack på riktigt!! ;) GRATTIS!! shit.. stor flicka nu ju..grymt glad blir jag för din skull! syns imorgon vännen!

2007-05-13 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback