Good luck my friend

Fy fan, har knappt börjat plugga eller jag har inte gjort det än. Kan inte koncentrera mig när allt bara är så bra, inte så att man vill sabba dagen då med att börja läsa biologi. Springer runt i mina mösspåtagnings kläder. Vackra! Jag har en tiger på mitt party linne =) Grrr, så passa er.....
Nej, seriöst. Nu ska jag plugga kommer få sitta uppe hela natten men vad gör det? Har iaf haft en underbar dag! Känner mig så fin i mitt långa hår, blir ju inte bättre av att folk säger att man ser mycket sötare ut i det långa håret.. Nu är det inte bara Linda och Anna som har sagt det. Men ryck upp dig Sofie, det är ju bara korkade tjejer som försöker se vackra ut, de måste ju kompensera upp deras dumhet. Hörde det på en film. Så man får väl tro på det =P.. Och fula tjejer är smarta.. Men om en tjej är ful och dum vad tyder det på då? -Hmm, jag skulle gissa på att hon är för dum för att inse att hon inte är smart och därför inte bryr sig om hur hon ser ut ;-). Nej, nu skriver jag bara dumma och onödiga saker.. Men vad har jag någonsin skrivit som är smart i denna blogg?! Så om man ska leva efter filmens motto så borde jag se till att se vacker ut. Men vem orkar bry sig när man har en kille?!
Jag vill ha sommar, kolla in brännan på denna bild.. Niiiiiiice!
God natt till er alla som inte ska sitta uppe hela natten och plugga som vissa andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback