Fortsättningen..

Klänningen satt perfekt =) Jag har inte blivit tjockare, jippi! Nu är brodern hemma. Så jag orkar inte skriva mer. Snart får man långt vackert hår igen, naaam. Så fick man reda på att man kanske kan följa med vissa människor ut till 12 imorgon iaf, Sofie kommer ju trotts allt inte hit så ofta så kanske. Sedan kan man komma till Moa på studentskiva =)! Saknar faktiskt pojken redan, kom precis till Fårö. Vill vara med dig. Det känns så ensamt att inte få sova bredvid dig i natt =/. Snart bor vi ihop på riktigt det känns riktigt bra. Vuxen eller inte så är jag glad för det! Älskar den pojken så mycket!!!
Ha en bra natt

Kommentarer
Postat av: Boel the sjukis only

mm..jag e liten..de känns inte så bra kanske..haha:P
men du..sofie jag har messat dej massor me gånger..va e de fölr bil du har fixat o va kommer dte att kosta?

2007-05-26 @ 15:19:29
Postat av: moiis

Kan man komma till Moa på studentskiva??? :D Jaaa, vad glad jag blir då! Fan, alla verkar ju sina just då. men ska kidnappa alla ändå.. :P hur gick det med bilen i helgen? pussar

2007-05-27 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback