Film morgon

Bra kämpat Sofie... Skulle ju börja plugga förut. Men sen kom jag på att jag kunde ju se en film innan eftersom jag gick upp så tidigt, hmm. Så det blev "the dead girl" inte den bästa film jag sett direkt men den var ju inte den sämsta heller. Efter det så blev det "spiderman 3"! Den var väl som man hade förväntat sig, eller kanske lite bättre. Men ungefär som man tänkt sig iaf.
Nu ska jag väl försöka plugga igen....... Jag måste ju packa senare ikväll, så bäst att börja plugga snart.



Min kära pojke åkte till Norrköping imorse. Men jag ska åka upp dit om 2 dagar så det kommer nog bli väldigt bra ändå =) Jag älskar dig så. Har fått låten här nedan på hjärnan och den vägrar släppa.. Men vad gör det den är ju underbart bra!
image16

when I wake up yeah I know I´m gonna be, I´m gonna be the girl who wakes up next to you. When I go out yeah I know I´m gonna be, I´m gonna be the girl who goes along with you. And if I get drunk yes I know I´m gonna be, I´m gonna be the girl who gets drunk next to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback