Färsk potatis och sill

Naaam! Årets första färsk potatis och sill fick man i sig idag, mmm. Det är ju så gott. Imorgon är det mösspåtagning =)! Kommer bli underbart! Middag och spex sedan ute kväll kan det bli annat än kul när man har sin vackra mössa på sig? Sen när man kommer hem är man iof lite ensam. Sedan på lördag blir det at åka ut till Fårö, pappsen fyller ju år och Anna ska göra min frisyr till balen som är på söndag!!! Tror iof inte så speciellt mycket på den men vafan det kan ju vara kul att försöka göra sig lite extra fin även om min klänning inte är den vackraste. Har iaf solat lite så har blivit brunare än vad jag hade vart om jag inte hade gått. Haha! Det kommer nog bli asbra! Då kommer den älskade hem också. Han kommer och hinna se mig i almedalen, är faktiskt glad för det även om man inte ser så mycket fram emot det. Jag är mer en studentmösse-nörd ;-). Jag och mössan är verkligen polers! Nu börjar det verkligen närma sig! Bara 12 dagar kvar är det bra eller dåligt?! Måste ju hinna med att lämna in allt samtidigt som man ska flytta och ha kul. Men det kommer nog bli bra!
Dags att sova imorgon blir det att hämta klänning köpa tyg och en brosch sen har man köpt allt. Smink, löshår, hårnålar, pärlor, smycken, skor, handskar, inlägg i skorna, strumpbyxor, trosor, hår saker och mycket mer.
Nej nu är det dags att krypa ner i sängen. Ska vara pigg imorgon ska hinna sola en sista gång till innan balen hade jag tänkt. Jag måste ju göra det eftersom jag måste bli lite brun inför balen, känns som det aldrig händer någe har iof bara solat 2 ggr men iaf. Men man ska ju gå med en blondin och en rödhårig så lär ju ändå se brun ut mot de ;-) Vi ska ju bli Charlies änglar på bal (hemlis, vi är fortfarande hemliga agenter). Nej nu spårar jag igen, är för trött för det här. Gick upp imorse klockan 4 för att plugga till provet. Det har blivit min nya plugg tid.. Asbra faktiskt. Men det gick ju som det gick, suck.
God natt

image34 ....Vill vara så där brun igen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jämfört med mig så är du alltid brun;P

2007-09-19 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback