Dread

Så, nu har man långt hår igen. Jobbade idag med. Det var ju trevligt antar jag, hmm.. Måste verkligen plugga men har verkligen aldrig tid. Har varit på konfirmation i helgen och träffat en gammal klasskamrat lite snabbt. Jag har även hunnit med att hälsa på min stackars lilla mormor på lasarettet. Och äntligen har jag fått tid att bara få sitta och kolla på en film med min pojke, vet inte hur länge sen det var. Men nu måste jag sova, ska ju upp imorgon och ha kemi... Suck. Jag hinner verkligen inte med den här studenten. Det är så mycket annat som händer och nu. Har fått en sådan enorm ångest nu. Vill bara sluta skolan men fattar inte att lärarna inte kunnat ha planerat upp tiden lite bättre, skönt med alla hemprov och redovisningar som man ska ha veckan innan studenten, typ. Fan vilken tid får man på sig att jobba igen allt som man inte hunnit, nej då ska man pracka på eleverna ännu mer. Nu när man ändå har så mycket att tänka på med bal och mösspåtagning och allt sådant. Jag har sån lust att bara skita i alla studier och bara få ihop ett gäng som kan sitta nere på strandpromenaden och grilla, ta en öl och sedan gå ut. Det hade varit så mysigt nu innan studenten men när skulle man hinna med det?! Är det inte den här tiden som ska vara roligast på gymnasiet? Hmm, verkar inte så eftersom man bara får stressa och plugga samtidigt som man ska försöka ha kul och en uppbokad fritid så man inte ens hinner se sin pojkvän. Blir så trött på allt. Jag ska lägga upp ett schema för alla studier imorgon. Måste bli klar med allt som jag har skrivit upp varje dag. För annars kommer jag aldrig hinna. Hinner jag ändå inte med så får man ju skita i att gå ut efter mösspåtagningen på fredag. Så är det. Jag är glad att jag slipper att fixa mer inför vårat spex på fredag, jag var ju faktiskt en av dem som var med när man skulle och därför slipper man göra klart det.. En sak mindre iaf.
Dröm så sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback