Blogg-nörden är klar

Äntligen klar med mitt biologi arbete. Det känns väldigt bra faktiskt!
Har blivit en liten blogg-nörd.. haha. Har skrivit mycket de senaste 2 dagarna nu. Men vad annars ska jag göra då. Känns bra att få berömma sig lite på bloggen ibland. =)
Det var ett väldans liv i huset förut, jag blev så arg för att det lät som om det vore en dagisklass i huset. Var tvungen att ta en lugnande promenad. Det hjälpte och jag kom igång att plugga med engång sen när jag kom tillbaka. Börjar dock bli lite grinig igen eftersom det låter som om de ska ha fest i huset. Jag ska nog se en film för att jag har varit så duktig iaf ett high chaparall avsnitt eller något liknande. Måste ju trotts allt ännu packa men det ska väl gå fort hoppas jag. Brukar ju packa på 5 min annars ju, så det gör det nog. Snart flyttar man in i det nya lägenhet, en riktigt lägenhet med en klok tvättstuga. En 3:a, fatta vad nice!!  Det enda som är problemet är ju att hyran är lite dyr, eller det är den väl inte men får man inte sin första riktiga lön förrän den 25 augusti så känns det lite tungt.
Vem har fest på en onsdag? Jo, huset.. suck. Jaja det är väl lill-lördag då. Men orkar verkligen inte ikväll.
Ta det lugnt Sofie och glöm bort alla problem... Tänk på det glada som hände dig igår istället!!!! Åhh, sitter bara och ler när jag tänker på det. Roligt roligt! Man kanske ska belöna sig med lite glass senare. Mmmmmm, jag är en äkta glass älskare!
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback