hard work work

känns som om man bara sover och jobbar, det är ju nästan bara det man hinner med... Men men. jobbade från halv 7 till halv 7 idag haha. Men jag har hunnit läsa ut min bok nu, igår faktiskt. Måste kolla i förra inlägget när jag skrev det. Sen har man faktiskt hunnit vara ute lite och gå på efterfest och allt. Värre är det med att hinna umgås med den man verkligen vill, min kära pojkvän. Antingen jobbar han eller jag, eller så har han vänner här osv. Men nu ska jag vara några dagar inne i stan så nån timma kan det väl bli iaf. Blev bjuden på middag av svärföräldrarna idag. Det var mumsigt. Men Gud så trött jag var höll på att somna kändes det som. Men så kan det vara.
Nej nu ska jag sova på riktigt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback